Wednesday, October 22, 2008

Ceria + Duka....

Hari ini aku mulakan dengan ceria sekali coz arsenal aku menang 5-2 lwn fenerbahce..untuk pengetahuan semua aku tak dapat negok pun match tue coz biase la kat sini ramai fans mu and liverpool la..lagi pun match arsenal tue tak de live, delay kul 2.45 am..tapi aku bace berita yang arsenal maen dengan baik walaupun fabregas dan kesebelasan utama agak tidak bermain la..tapi aku tetap bangga dengan barisan pemain2 muda arsenal yang semakin matang dan setanding pemain yang mempunyai pengalawan yang lebih banyak..ok tue citer ceria ari nie..
tapi.wener you are the best manager..pagi tadi de 1 test yang aku dah study tapi aku blur giler dan tak dapat jawab,aku jawab entah ape2 la..aku tension giler tak dapat jawb tad..abes test dapat test1,result yang amat menyedihkan,pastu kene marah lagi..tapi memang salah aku pun coz study maen2..tak pe aku berazam akan study giler2 pas ni..cyaiok!!

No comments: