Thursday, March 12, 2009

Asalkan Menang...

Yahoo..Arsenal menang..tak rugi aku bangun pagi g kedai nengok arsenal aku..
balik keje kul 5..dalam kul 7.30 pas solat aku terus tido..konon2 nak tido kejap tapi terlajak sampai kul 12 lebihh.kire ok la coz time nengok game arsenal aku dah ganti ngan tido awal tadi..
sebelum game, aku mndi pastu layan cter "Prince of Tennis" cter cartoon..hu3..bile kul 3.15 aku terus gerak g umh akon(mmbe aku), mule la kepale pening nak cari port kedai yang bukak game arsenal coz pagi 2 MU pn maen jugak lwn Inter.jenuh aku pusing 1 segamat semua kdai bukak MU vs Inter.so pker x de peluang lepak la aku kat Azwat(kdai mamak).trpkse la layan dulu game MU..abis game MU aku nak tunngu la result game arsenal rupenye extra time..hu3..so layan la pulak arsenal nye game..sampai kul 6.30 baru aku balek..nasib baik menang walaupun penalti..tak la macam team kwn aku Madrid(team Naem) loser..ha3..sowi la kwn..Arsenal memang suke wat kejutan..
wajah2 hero arsenal:




No comments: