Saturday, February 14, 2009

Makan & Tido

Biase la kalu balik kg mesti keje aku adalah makan dan tido..bangun lewat dah mnjadi kewajipan..mane taknye tak bangun lewat coz tido pun kul 4, 5 pagi..hari ni konon2 nak basuh moto tapi tak jadi jugak coz penyakit cik malas dah datang..nampaknye sebelum balek esok la aku memandikan isteriku itu la yerk..sowi my honey..petang td maen tkraw ngan budak2 kg aku, walaupun aku tak reti sangat maen takraw tp dpt jugak la aku melibas, lipat beb.. masuk dpt point n lawan tak dapat amek beb..kirenye kalu aku ni sungguh2 maen takraw msti lagi hebat..agak kecewa jugak la coz balik ni tak dapat maen futsal coz tak cukup budak, puas aku tanye geng2 lain yang nak main tp semua tak d budak jugak..aku cube kmpulkan budak2 campur2 tapi still tak cukup jugak la..nasib bdan la tak dapat maen futsal..esok ahad balik umah sewa kerja menggosok baju dah datang tapi dah mnjadi rutin hari ahad aku..aku suke gosok baju smua sampai ari jumaat punye.bukan ape takut kes bangun lewat so tak payah la kelam kabut nak gosok, penah terjadi aku bangun lambat nasib baik dah gosok baju so tak yah la nak kelam kabut sangat kan..hidup mesti d perancangan dan cepat berfikir untuk mengatasi masalah yang datang..brkerja di MDS mmbuatkan aku lebih brfkir secara matang coz aku trpkse bergaul dengan peringkat umur yang jauh berumur dari aku..syukur la..cume aku ngah buntu ngan mase depan aku nie..Ya Allah bantulah hamba mu yang kerdil lagi hina ini..

No comments: