Wednesday, February 4, 2009

Pengalaman

Aku dah nak dekat sebulan duk kat MDS ni.setakat ni aku ok dan macam2 pengalaman yang aku dapat semua ok la..aku dah tau cara bekerja,dan macam2 lagi la,samapi pengalaman orang berumah tangga pun aku dapat belajar.ha3...kat sini semua ok,aku bergaul dengan macam2 jenis orang dan pangkat.semalam aku main bola untuk MDS kat kem gemas, keputusan cume seri 1-1 tapi ok la tu dari kalah.Nak kate aku ni banyak keje kat sini tak la sangat tapi kadang2 banyak jugak sampai aku pun dah malas nak layan blog ni..Entah ape yang ari membuat aku nak lyan blog aku pun tak tau tapi yang pasti aku teramat rindu kat seseorang yang aku sayang..I LOVE YOU so much Sayang.hari2 semangkin Sayang..

Kat Mon sowi la coz aku tak cakap yang aku x-cdnt.Malas nak cerita sangat coz wat saket ati jerk..Ape2 pun yang penting aku enjoy ngan ape yang aku buat..ni pun baru stop dari wat system yang aku nak bangunkan, saje jerk buat system nio slow2 coz malas nak wat yang lain kalau dah siap..he3..jahat aku..

1 comment:

a said...

yela penyu..
huahua!~
yg pnting ko slamat..
xde pape yg brubah kan??
mne tau ade yg betuka laen kew..
huahua!~